Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 541 144 607
info@awebsys.cz
Řekli o nás
Martin Chovanec – marketingový ředitel:
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Kateřina Hrbáčková – manažer internetového marketingu:
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."

O společnosti A-WebSys

A-WebSys, spol. s r.o., byla založena v roce 2003. Sídlo společnosti je v Brně, obchodní zastoupení v Praze. Společnost má více jak 15 zaměstnanců a další externí spolupracovníky.

Hlavní náplní společnosti A-WebSys je tvorba rozsáhlých, čistě objektově orientovaných internetových aplikací, webových prezentací, internetový marketing a školení, ale také provoz vlastních projektů.

A-WebSys nabízí své zkušenosti z velkých projektů pro renomované klienty, ale i individuální přístup a komplexní pohled na věc. Po předání projektu jsme vždy připraveni poskytnout servisní podporu jak po technické stránce, tak i v oblasti marketingu.

A-WebSys provozuje vlastní datacentrum umístěné přímo v prostorech sídla společnosti, samozřejmostí je kvalitní HW vhodný pro virtualizaci a cloudové služby. Pro projekty A-WebSys je používán aplikační framework postavený na nejmodernějších technologiích. 

Prioritou společnosti A-WebSys je zejména navázání dlouhodobé spolupráce. Vyvinuli jsme proto jedinečnou metodiku provádění a reportování servisních činností. Naši klienti oceňují možnost tolik důležité on-line kontroly nad průběhem plnění jednotlivých úkolů.

Mezi hlavní důvody pro spolupráci s námi patří:

  • Zkušenosti podložené referencemi.
  • Personální zázemí.
  • Rychlá reakce našich pracovníků.
  • Profesionálně odvedená práce.
  • On-line kontrola průběhu prací.
  • Komplexnost poskytovaných služeb.
  • Korektní cena.

Navíc podporujeme různé projekty. Naše společnost získala například v roce 2014 značku kvality Tátové vítáni, jelikož patříme k firmám, které fandí tátům, a snažíme se podpořit naše zaměstnance. Více informací najdete zde.

  • 11. 6. 2014

    Patříme k firmám, které podporují aktivní otcovství svých zaměstnanců a které fandí tátům, proto jsme získali značku kvality Tátové vítáni. Zajímají Vás výhody, které z toho plynou pro naše zaměstnance? Více zde.

  • 14. 4. 2014

    Provedli jsme úspěšný přechod na novou verzi Redmine, který má nový a lepší vzhled. Správa projektů tak bude jednodušší.

  • 10. 4. 2014

    Spustili jsme nové designové stránky Interiery.cz, které jsou založeny na bohatých fotogaleriích od významných interiérových dodavatelů. Inspiraci pro Vaše bydlení tak můžete najít právě tady. Více na www.interiery.cz.

  • 9. 4. 2014

    Dokončili jsme další zajímavý projekt. Tentokrát jsme vytvořili systém WIKI pro společnost Partners Financial Services, a.s., která patří k významným poskytovatelům finančního poradenství.

RSS zdroj