Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Martin Chovanec
marketingový ředitel
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A‑WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A‑WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A‑WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A‑WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Petr Bartoš
člen představenstva, ředitel Operation

Analýza návratnosti investic (ROI)

Zvednete telefon a na druhém konci se ozve osoba, která k vám promlouvá ohledně zaplacení registrace do katalogů popř. jiné placené služby. Ačkoliv nabídka může znít zajímavě a vy ji přijmete, víte, jak zjistíte, že jste neprodělali?

Odpověď je jednoduchá, analýzou návratnosti investic, která slouží ke zhodnocení marketingových nákladů. Tato metoda se provádí formou porovnání počtu příchozích návštěvníků vůči splněným cílům, které mají svoji hodnotu. U jasně definovaných cílů jde lehce odhalit, zda se investice vyplatila či nikoliv.

A co to tedy znamená? Jednoduchým příkladem může být e-shop, kde za splněný cíl považujeme vytvoření objednávky. Jinak je tomu u různých služeb, u kterých je cílem registrace návštěvníka.

Výchozím faktorem je návratnost, která se s přihlédnutím na kvalitu návštěvníků počítá na skutečný zisk, obrat či viditelnost.

S analýzou návratnosti to pro nás ale rozhodně nekončí. Dále pro vás sestavíme business plán, ve kterém doporučíme, kam nejlépe investovat pro ještě vyšší zhodnocení nákladů.

U této části je dobré se ptát: Opravdu příchozí návštěvníci dělají to, co mají? Neodcházejí z mých stránek předčasně? Je efektivita vynaložené investice skutečně efektivní?

Hledáte na naše otázky odpověď? Už nemusíte. Pokud vaše firma investuje do reklamy a marketingu, ale nemá přehled o výnosech, které jí to přináší, obraťte se na A-WebSys a my pro vás vytvoříme analýzu návratnosti.

Naši klienti stále více přemýšlejí, kam vhodně investovat a neprodělat. V běžném životě je to stejné. Pokud máte svůj business na internetu (internetový obchod nebo stránky, na kterých prezentujete služby), napište nám a zhodnotíme vaše současné investice, popř. navrhneme doporučení pro změny.  

  • 7. 11. 2016

    Pracujeme na sobě! Náš kolega Petr získal certifikáty Adwords Mobile a Adwords Shopping. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 6. 10. 2016

    Zpracovali jsme pro společnosti AXA a Partners unikátní řešení pro uzavírání pojistných smluv prostřednictvím biometrického podpisu. Sjednání pojištění nebylo nikdy jednodušší! Více o projektu v referencích.

  • 3. 10. 2016

    Vytvořili jsme pro společnost International Education Society Ltd. redesign webu a technické řešení pro vydávání digitálně podepsaných mezinárodních certifikátů. Více o projektech se dozvíte v referencích.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

RSS zdroj