Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel

Analýza návratnosti investic (ROI)

Zvednete telefon a na druhém konci se ozve osoba, která k vám promlouvá ohledně zaplacení registrace do katalogů popř. jiné placené služby. Ačkoliv nabídka může znít zajímavě a vy ji přijmete, víte, jak zjistíte, že jste neprodělali?

Odpověď je jednoduchá, analýzou návratnosti investic, která slouží ke zhodnocení marketingových nákladů. Tato metoda se provádí formou porovnání počtu příchozích návštěvníků vůči splněným cílům, které mají svoji hodnotu. U jasně definovaných cílů jde lehce odhalit, zda se investice vyplatila či nikoliv.

A co to tedy znamená? Jednoduchým příkladem může být e-shop, kde za splněný cíl považujeme vytvoření objednávky. Jinak je tomu u různých služeb, u kterých je cílem registrace návštěvníka.

Výchozím faktorem je návratnost, která se s přihlédnutím na kvalitu návštěvníků počítá na skutečný zisk, obrat či viditelnost.

S analýzou návratnosti to pro nás ale rozhodně nekončí. Dále pro vás sestavíme business plán, ve kterém doporučíme, kam nejlépe investovat pro ještě vyšší zhodnocení nákladů.

U této části je dobré se ptát: Opravdu příchozí návštěvníci dělají to, co mají? Neodcházejí z mých stránek předčasně? Je efektivita vynaložené investice skutečně efektivní?

Hledáte na naše otázky odpověď? Už nemusíte. Pokud vaše firma investuje do reklamy a marketingu, ale nemá přehled o výnosech, které jí to přináší, obraťte se na A-WebSys a my pro vás vytvoříme analýzu návratnosti.

Naši klienti stále více přemýšlejí, kam vhodně investovat a neprodělat. V běžném životě je to stejné. Pokud máte svůj business na internetu (internetový obchod nebo stránky, na kterých prezentujete služby), napište nám a zhodnotíme vaše současné investice, popř. navrhneme doporučení pro změny.  

  • 31. 5. 2017

    Publikovali jsme další článek z naší marketingové dílny: tentokrát o tom, jak Facebook mění pravidla zobrazování příspěvků a hlídá kvalitu obsahu. Chcete-li být v obraze, čtěte zde.

  • 2. 5. 2017

    Účastníme se celostátní akce Do práce na kole a počínaje dneškem jsme do toho šlápli. Sledujte zpravodajsví o našich sportovcích na firemním facebooku

  • 26. 4. 2017

    Na našich serverech nyní díky technologickému upgradu beží protokol HTTP/2 a data o provozu na síti sbíráme prostřednictvím centralizovaného syslogu.

  • 18. 4. 2017

    Certifikace Google Tag Manager je dalším vzdělávacím úspěchem kolegů z marketingu. Naše online kampaně budou ještě lepší!

RSS zdroj