Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."
Kateřina Hrbáčková
manažer internetového marketingu
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce

Analýza návratnosti investic (ROI)

Zvednete telefon a na druhém konci se ozve osoba, která k vám promlouvá ohledně zaplacení registrace do katalogů popř. jiné placené služby. Ačkoliv nabídka může znít zajímavě a vy ji přijmete, víte, jak zjistíte, že jste neprodělali?

Odpověď je jednoduchá, analýzou návratnosti investic, která slouží ke zhodnocení marketingových nákladů. Tato metoda se provádí formou porovnání počtu příchozích návštěvníků vůči splněným cílům, které mají svoji hodnotu. U jasně definovaných cílů jde lehce odhalit, zda se investice vyplatila či nikoliv.

A co to tedy znamená? Jednoduchým příkladem může být e-shop, kde za splněný cíl považujeme vytvoření objednávky. Jinak je tomu u různých služeb, u kterých je cílem registrace návštěvníka.

Výchozím faktorem je návratnost, která se s přihlédnutím na kvalitu návštěvníků počítá na skutečný zisk, obrat či viditelnost.

S analýzou návratnosti to pro nás ale rozhodně nekončí. Dále pro vás sestavíme business plán, ve kterém doporučíme, kam nejlépe investovat pro ještě vyšší zhodnocení nákladů.

U této části je dobré se ptát: Opravdu příchozí návštěvníci dělají to, co mají? Neodcházejí z mých stránek předčasně? Je efektivita vynaložené investice skutečně efektivní?

Hledáte na naše otázky odpověď? Už nemusíte. Pokud vaše firma investuje do reklamy a marketingu, ale nemá přehled o výnosech, které jí to přináší, obraťte se na A-WebSys a my pro vás vytvoříme analýzu návratnosti.

Naši klienti stále více přemýšlejí, kam vhodně investovat a neprodělat. V běžném životě je to stejné. Pokud máte svůj business na internetu (internetový obchod nebo stránky, na kterých prezentujete služby), napište nám a zhodnotíme vaše současné investice, popř. navrhneme doporučení pro změny.  

  • 26. 9. 2017

    Náš kolega markeťák Petr úspěšně složil náročnou zkoušku a stal se certifikovaným specialistou na správu kampaní pro Heuréku. Provozujete e-shop? Pomůžeme vám z Heuréky vytěžit maximum. 

  • 14. 8. 2017

    Pro předního výrobce střešních oken VELUX jsme v rámci marketingové podpory vytvořili iframe modul „pexeso“, který zábavnou formou uživateli nabídl možnost získat slevu na stínící produkty. 

  • 10. 8. 2017

    Špička v řešeních pro datová centra CONTEG má od nás nový e-shop pro B2B zákazníky: www.e-conteg.cz.

  • 25. 7. 2017

    Spustili jsme na míru ušitou webovou prezentaci největšího výrobce autobusů v České republice Iveco Czech Republic, a. s. http://www.ivecocr.cz

RSS zdroj