Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Martin Chovanec
marketingový ředitel
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."
Kateřina Hrbáčková
manažer internetového marketingu

Bannerová reklama

Bannerovou reklamu je vhodné použít při zvyšování povědomí o vaší značce (zvyšování brandu). Novinkou, která je v současnosti oblíbenou formou propagace a u které je možné využít i bannerové reklamy, je remakreting. Tato metoda umožňuje bannerovým reklamám cílení na jednotlivé uživatele/návštěvníky. 

 

Výhody bannerové reklamy

- Efektivní zacílení - vybereme pro váš obor vhodné portály pro zobrazení vašich bannerů (tématické servery).

- Měřitelnost - měřitelný počet návštěvníků, kteří přijdou na váš web i včetně zobrazení.

- Lokalita - zacílíme vaši reklamu i na váš region působení.

- Zásah - velké portály dnes dosahují od 100.000 do 500.000 návštěvníků za měsíc a na těchto portálech budete i Vy!

- Cílení na uživatele (remarketing) - můžete vaši bannerovou reklamu zacílit pouze na uživatele, kterým se bude reklama zobrazovat.

- Spustit/zastavit - vaše reklama se může zobrazovat ve vámi určené dny i hodiny s denním limitem (např. 300Kč/den).

 

Nevýhody bannerové reklamy

- Nižší CTR (zobrazení vs. proklik) než u reklamy ve vyhledávačích.

 

Cena bannerové reklamy

Cena bannerové reklamy za 1000 zobrazení se pohybuje od 10 Kč do 30 Kč. 

 

Ukázková kalkulace ceny

500.000 zobrazení = od 5.000 Kč do 15.000 Kč + příprava bannerů

1.000.000 zobrazení = 10.000 Kč do 30.000 Kč + příprava bannerů

 

Formáty grafické reklamy

Široký banner (728x90)
Banner (468x60)
Sloupec (120x600)
Široký sloupec (160x600)
Malý čtverec (200x200)
Čtverec (250x250)
Střední obdélník (300x250)
Velký obdélník (336x280)

Pro lepší představu můžete všechny rozměry bannerů shlédnout zde.

 

Kde se reklama zobrazí

- Zpravodajské servery (blesk.cz, YouTube.cz, Super.cz, Aktuálně.centrum.cz, deník.cz a další).

- Tématické servery (na přání vám zpracujeme výpis tématických serverů pro váš obor).

- Uživatelům (odchozím návštěvníkům vašich stránek na všech stránkách podporující reklamy Adwords).

 

Máte zájem o spuštění bannerové reklamy?

Pak neváhejte a kontaktujte nás.

  • 2. 5. 2017

    Účastníme se celostátní akce Do práce na kole a počínaje dneškem jsme do toho šlápli. Sledujte zpravodajsví o našich sportovcích na firemním facebooku

  • 26. 4. 2017

    Na našich serverech nyní díky technologickému upgradu beží protokol HTTP/2 a data o provozu na síti sbíráme prostřednictvím centralizovaného syslogu.

  • 18. 4. 2017

    Certifikace Google Tag Manager je dalším vzdělávacím úspěchem kolegů z marketingu. Naše online kampaně budou ještě lepší!

  • 13. 4. 2017

    Obměnili jsme logo A-WebSys - je teď jednodušší a modernější.

RSS zdroj