Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Martin Chovanec
marketingový ředitel

Bannerová reklama

Bannerovou reklamu je vhodné použít při zvyšování povědomí o vaší značce (zvyšování brandu). Novinkou, která je v současnosti oblíbenou formou propagace a u které je možné využít i bannerové reklamy, je remakreting. Tato metoda umožňuje bannerovým reklamám cílení na jednotlivé uživatele/návštěvníky. 

 

Výhody bannerové reklamy

- Efektivní zacílení - vybereme pro váš obor vhodné portály pro zobrazení vašich bannerů (tématické servery).

- Měřitelnost - měřitelný počet návštěvníků, kteří přijdou na váš web i včetně zobrazení.

- Lokalita - zacílíme vaši reklamu i na váš region působení.

- Zásah - velké portály dnes dosahují od 100.000 do 500.000 návštěvníků za měsíc a na těchto portálech budete i Vy!

- Cílení na uživatele (remarketing) - můžete vaši bannerovou reklamu zacílit pouze na uživatele, kterým se bude reklama zobrazovat.

- Spustit/zastavit - vaše reklama se může zobrazovat ve vámi určené dny i hodiny s denním limitem (např. 300Kč/den).

 

Nevýhody bannerové reklamy

- Nižší CTR (zobrazení vs. proklik) než u reklamy ve vyhledávačích.

 

Cena bannerové reklamy

Cena bannerové reklamy za 1000 zobrazení se pohybuje od 10 Kč do 30 Kč. 

 

Ukázková kalkulace ceny

500.000 zobrazení = od 5.000 Kč do 15.000 Kč + příprava bannerů

1.000.000 zobrazení = 10.000 Kč do 30.000 Kč + příprava bannerů

 

Formáty grafické reklamy

Široký banner (728x90)
Banner (468x60)
Sloupec (120x600)
Široký sloupec (160x600)
Malý čtverec (200x200)
Čtverec (250x250)
Střední obdélník (300x250)
Velký obdélník (336x280)

Pro lepší představu můžete všechny rozměry bannerů shlédnout zde.

 

Kde se reklama zobrazí

- Zpravodajské servery (blesk.cz, YouTube.cz, Super.cz, Aktuálně.centrum.cz, deník.cz a další).

- Tématické servery (na přání vám zpracujeme výpis tématických serverů pro váš obor).

- Uživatelům (odchozím návštěvníkům vašich stránek na všech stránkách podporující reklamy Adwords).

 

Máte zájem o spuštění bannerové reklamy?

Pak neváhejte a kontaktujte nás.

  • 7. 11. 2016

    Pracujeme na sobě! Náš kolega Petr získal certifikáty Adwords Mobile a Adwords Shopping. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 6. 10. 2016

    Zpracovali jsme pro společnosti AXA a Partners unikátní řešení pro uzavírání pojistných smluv prostřednictvím biometrického podpisu. Sjednání pojištění nebylo nikdy jednodušší! Více o projektu v referencích.

  • 3. 10. 2016

    Vytvořili jsme pro společnost International Education Society Ltd. redesign webu a technické řešení pro vydávání digitálně podepsaných mezinárodních certifikátů. Více o projektech se dozvíte v referencích.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

RSS zdroj