Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel

O společnosti A-WebSys

A-WebSys, spol. s r.o., byla založena v roce 2003. Sídlo společnosti je v Brně. Společnost má 18 zaměstnanců a další externí spolupracovníky.

Hlavní náplní A-WebSys je tvorba rozsáhlých, čistě objektově orientovaných internetových aplikací, webových prezentací, internetový marketing a školení, ale také provoz vlastních projektů.

A-WebSys nabízí své zkušenosti z velkých projektů pro renomované klienty, ale i individuální přístup a komplexní pohled na věc. Po předání projektu jsme vždy připraveni poskytnout servisní podporu jak po technické stránce, tak i v oblasti marketingu.

A-WebSys provozuje vlastní datacentrum umístěné přímo v prostorech sídla společnosti, samozřejmostí je kvalitní HW vhodný pro virtualizaci a cloudové služby. Pro projekty A-WebSys je používán aplikační framework postavený na nejmodernějších technologiích. 

Prioritou společnosti A-WebSys je zejména navázání dlouhodobé spolupráce. Vyvinuli jsme proto jedinečnou metodiku provádění a reportování servisních činností. Naši klienti oceňují možnost tolik důležité on-line kontroly nad průběhem plnění jednotlivých úkolů.

Mezi hlavní důvody pro spolupráci s námi patří:

  • Zkušenosti podložené referencemi;
  • personální zázemí;
  • rychlá reakce našich pracovníků;
  • profesionálně odvedená práce;
  • on-line kontrola průběhu prací;
  • komplexnost poskytovaných služeb;
  • korektní cena.

Navíc podporujeme různé projekty. Naše společnost získala například v roce 2014 značku kvality Tátové vítáni, jelikož patříme k firmám, které fandí tátům, a snažíme se podpořit naše zaměstnance. Více informací najdete zde.

  • 22. 8. 2016

    Vytvořili jsme elektronické formuláře pro pojišťovnu MetLife usnadňující proces uzavírání smluv s klienty. 

  • 27. 7. 2016

    Úspěšně jsme dokončili další zakázku pro Partners Financial Services, a.s. Tentokrát jsme vytvořili webovou prezentaci zaměřenou na franšízu s názvem Partners market.

  • 14. 6. 2016

    Spuštěn LesWeb města Brna. Jedná se o plně responzivní informační portál s integrovaným systémem pro správu obsahu a interaktivní komunikaci s veřejností.

  • 2. 6. 2016

    "9 alternativ k MailChimpu" aneb jaký nástroj zvolit, pokud nemohu použít MailChimp. Více informací v článku na blog.awebsys.cz

RSS zdroj