Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."
Kateřina Hrbáčková
manažer internetového marketingu

PPC reklama

Pokud čtete tyto řádky, jste uživatelem internetu a jistě znáte vyhledávače Seznam či Google, přes které hledá mnoho dalších návštěvníků internetu. Často si však říkáte, že  byste také byli rádi na předních místech? Jestli chcete být vidět a mít větší návštěvnost, PPC reklama, z anglického Pay-Per-Click (platba za klik), je ideálním nástrojem. Jedná se o formu propagace, která přivádí návštěvníky na vaše stránky prostřednictvím přesně zaměřených hledaných výrazů spojených s vaším podnikáním. Je tedy maximálně zacílená pouze pro váš obor.

Vlivem internetu se tato forma reklamy stala jednou z nejvíce efektivních, jelikož je velmi dobře měřitelná (měříme celkové náklady a výnosy) a má okamžitý efekt.

Za jak dlouho?

Téměř ihned. Určitý čas sice zabere realizace a příprava PPC kampaně, ale není problém být během několika dnů na první straně ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz. Stále váháte? Doporučujeme využívat PPC reklamu např.  při vašich slevových akcích či sezónnosti, díky čemuž získáte rychlý přísun návštěvníků v ten pravý moment.

Typy PPC reklamy

- reklama ve vyhledávačích (Seznam.cz, Google.cz)
- bannerová reklama (Internetové portály, YouTube.com, Centrum.cz, Blesk.cz)
- videoreklama (YouTube.com)
- remarketing (cílení na vaše uživatele)
- reklama v zahraničí (ve vyhledávačích Google)

Jak to funguje aneb Postup při vytváření PPC reklamy

Stejně jako u jiných projektů je i u PPC kampaně velmi důležité ujasnění cílů, kterých má dosáhnout. To je také první věc, kterou s naším klientem konzultujeme, jelikož PPC kampaně by měly přinášet především konverze a zisk.

Myslíte si, že se to dá zvládnout? Nic není tak jednoduché. Díky dobře vytvořené PPC kampani dosáhnete dlouhodobé efektivity. Při špatném rozvržení však může ztratit účinek a vy vynaložené peníze. Navrhnout kvalitní kampaň neumí každý. Pokud tedy nejste v PPC kampaních kovaní, doporučujeme jejich tvorbu nechat na nás. Po konzultaci s vámi, navrhneme a vytvoříme kvalitní PPC kampaň s perfektním zacílením, která pomůže k dosažení vašich cílů.

Jak postupujeme? Seznamte se v bodech s naším způsobem zpracování:

  1. ujasnění cílů
  2. stanovení strategie na základě analýzy očekávání klienta
  3. tvorba nejefektivnějších klíčových slov a zpracování reklamních popisků
  4. vytvoření kampaně a její nastavení
  5. správa kampaně a její optimalizace

Vyhovuje vám náš postup, ale rádi byste si kampaně spravovali sami? Žádný problém i s tím vám ochotně pomůžeme. Zhotovíme pro vás report a dodáme doporučení, jak pokračovat ve správě kampaně a na zvýšení její efektivity.

Chcete znát rozdíl?

Téměř žádný není. Při vlastní správě PPC reklamy sice musíte započítat čas, který nad ní strávíte, ale v  obou případech je lepší obrátit se na  profesionály, kteří vám poradí a pomohou. Pokud máte v plánu vytvořit velkou kampaň s množstvím klíčových slov a také kliků, doporučujeme využít služby PPC specialistů, kteří se starají o každodenní monitoring a zvyšování efektivity.  Preferujete-li vlastní správu kampaně, využijte našeho balíčku pro nové klienty, ve kterém vám kampaň připravíme a nastavíme v PPC systémech.

Balíčky pro nové klienty:

1.  Mám zájem si spravovat kampaň sám.

Vhodné pro menší kampaně a pro základní i pokročilejší znalce PPC kampaní.

Co pro vás uděláme?

- Vytvoříme vám účet v PPC systémech Google Adwords nebo Seznam Sklik, ke kterému dostanete plný přístup.
- Analyzujeme vaše cíle a podle toho navrhneme a vytvoříme reklamní kampaň (klíčová slova a reklamní texty).
- Vložíme kampaň do reklamního systému včetně prvotního nastavení.
- Nastavíme cíle, které bude reklamní kampaň měřit – tržby nebo jiné konverze.
- Předáme vám tipy, jak dále optimalizovat kampaň svépomocí.

Jak vypadá výstup naší práce?

- Soubor se strukturou klíčových slov zařazených do reklamních sestav, předaný ke kontrole klíčových slov a také reklamních textů.
- 2 - 3 reklamní texty pro každou reklamní sestavu.
- Až 2 hodiny konzultace pro váš první postup při spravování kampaní.
- Kredit v hodnotě 1800 Kč ZDARMA.

Cena balíčku: od 4500 Kč bez DPH

*cena závisí na době vypracování (zda je kampaň větší či menší). Hodinová sazba za tvorbu kampaně je 750 Kč/hod. bez DPH

2.  Mám zájem o vedení PPC kampaně.

Vhodné pro velké a rozsáhlé PPC kampaně popř. pro zlepšování efektivity současně běžících PPC kampaní.

Co pro vás uděláme?

- Obsahuje veškeré činnosti z balíčku č. 1.

Co pro vás uděláme dále?

- Zlepšíme vaše současné PPC kampaně.
- Vytvoříme nové kampaně – provedené dle analýzy současného stavu.
- Nastavíme měření konverzí.
- Uděláme kalkulaci a vypočteme návratnost investic.
- Nastavíme e-commerce v Google Analytics (elektronické obchodování).
- Zajistíme neomezenou konzultace.
- Umožníme vám časté výměny reklamních textů (propagování krátkodobých akcích).
- Zajistíme profesionální tvorbu reklamních bannerů.
- Připravíme pro vás každý měsíc nebo 14 dní pravidelné reporty.

Cena balíčku: individuálně dle časové náročnosti na PPC kampaň. Hodinová cena 750 Kč/hod. bez DPH. První konzultace a analýza zdarma.

  • 31. 5. 2017

    Publikovali jsme další článek z naší marketingové dílny: tentokrát o tom, jak Facebook mění pravidla zobrazování příspěvků a hlídá kvalitu obsahu. Chcete-li být v obraze, čtěte zde.

  • 2. 5. 2017

    Účastníme se celostátní akce Do práce na kole a počínaje dneškem jsme do toho šlápli. Sledujte zpravodajsví o našich sportovcích na firemním facebooku

  • 26. 4. 2017

    Na našich serverech nyní díky technologickému upgradu beží protokol HTTP/2 a data o provozu na síti sbíráme prostřednictvím centralizovaného syslogu.

  • 18. 4. 2017

    Certifikace Google Tag Manager je dalším vzdělávacím úspěchem kolegů z marketingu. Naše online kampaně budou ještě lepší!

RSS zdroj