Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A‑WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A‑WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A‑WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A‑WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Petr Bartoš
člen představenstva, ředitel Operation

PPC reklama

Pokud čtete tyto řádky, jste uživatelem internetu a jistě znáte vyhledávače Seznam či Google, přes které hledá mnoho dalších návštěvníků internetu. Často si však říkáte, že  byste také byli rádi na předních místech? Jestli chcete být vidět a mít větší návštěvnost, PPC reklama, z anglického Pay-Per-Click (platba za klik), je ideálním nástrojem. Jedná se o formu propagace, která přivádí návštěvníky na vaše stránky prostřednictvím přesně zaměřených hledaných výrazů spojených s vaším podnikáním. Je tedy maximálně zacílená pouze pro váš obor.

Vlivem internetu se tato forma reklamy stala jednou z nejvíce efektivních, jelikož je velmi dobře měřitelná (měříme celkové náklady a výnosy) a má okamžitý efekt.

Za jak dlouho?

Téměř ihned. Určitý čas sice zabere realizace a příprava PPC kampaně, ale není problém být během několika dnů na první straně ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz. Stále váháte? Doporučujeme využívat PPC reklamu např.  při vašich slevových akcích či sezónnosti, díky čemuž získáte rychlý přísun návštěvníků v ten pravý moment.

Typy PPC reklamy

- reklama ve vyhledávačích (Seznam.cz, Google.cz)
- bannerová reklama (Internetové portály, YouTube.com, Centrum.cz, Blesk.cz)
- videoreklama (YouTube.com)
- remarketing (cílení na vaše uživatele)
- reklama v zahraničí (ve vyhledávačích Google)

Jak to funguje aneb Postup při vytváření PPC reklamy

Stejně jako u jiných projektů je i u PPC kampaně velmi důležité ujasnění cílů, kterých má dosáhnout. To je také první věc, kterou s naším klientem konzultujeme, jelikož PPC kampaně by měly přinášet především konverze a zisk.

Myslíte si, že se to dá zvládnout? Nic není tak jednoduché. Díky dobře vytvořené PPC kampani dosáhnete dlouhodobé efektivity. Při špatném rozvržení však může ztratit účinek a vy vynaložené peníze. Navrhnout kvalitní kampaň neumí každý. Pokud tedy nejste v PPC kampaních kovaní, doporučujeme jejich tvorbu nechat na nás. Po konzultaci s vámi, navrhneme a vytvoříme kvalitní PPC kampaň s perfektním zacílením, která pomůže k dosažení vašich cílů.

Jak postupujeme? Seznamte se v bodech s naším způsobem zpracování:

  1. ujasnění cílů
  2. stanovení strategie na základě analýzy očekávání klienta
  3. tvorba nejefektivnějších klíčových slov a zpracování reklamních popisků
  4. vytvoření kampaně a její nastavení
  5. správa kampaně a její optimalizace

Vyhovuje vám náš postup, ale rádi byste si kampaně spravovali sami? Žádný problém i s tím vám ochotně pomůžeme. Zhotovíme pro vás report a dodáme doporučení, jak pokračovat ve správě kampaně a na zvýšení její efektivity.

Chcete znát rozdíl?

Téměř žádný není. Při vlastní správě PPC reklamy sice musíte započítat čas, který nad ní strávíte, ale v  obou případech je lepší obrátit se na  profesionály, kteří vám poradí a pomohou. Pokud máte v plánu vytvořit velkou kampaň s množstvím klíčových slov a také kliků, doporučujeme využít služby PPC specialistů, kteří se starají o každodenní monitoring a zvyšování efektivity.  Preferujete-li vlastní správu kampaně, využijte našeho balíčku pro nové klienty, ve kterém vám kampaň připravíme a nastavíme v PPC systémech.

Balíčky pro nové klienty:

1.  Mám zájem si spravovat kampaň sám.

Vhodné pro menší kampaně a pro základní i pokročilejší znalce PPC kampaní.

Co pro vás uděláme?

- Vytvoříme vám účet v PPC systémech Google Adwords nebo Seznam Sklik, ke kterému dostanete plný přístup.
- Analyzujeme vaše cíle a podle toho navrhneme a vytvoříme reklamní kampaň (klíčová slova a reklamní texty).
- Vložíme kampaň do reklamního systému včetně prvotního nastavení.
- Nastavíme cíle, které bude reklamní kampaň měřit – tržby nebo jiné konverze.
- Předáme vám tipy, jak dále optimalizovat kampaň svépomocí.

Jak vypadá výstup naší práce?

- Soubor se strukturou klíčových slov zařazených do reklamních sestav, předaný ke kontrole klíčových slov a také reklamních textů.
- 2 - 3 reklamní texty pro každou reklamní sestavu.
- Až 2 hodiny konzultace pro váš první postup při spravování kampaní.
- Kredit v hodnotě 1800 Kč ZDARMA.

Cena balíčku: od 4500 Kč bez DPH

*cena závisí na době vypracování (zda je kampaň větší či menší). Hodinová sazba za tvorbu kampaně je 750 Kč/hod. bez DPH

2.  Mám zájem o vedení PPC kampaně.

Vhodné pro velké a rozsáhlé PPC kampaně popř. pro zlepšování efektivity současně běžících PPC kampaní.

Co pro vás uděláme?

- Obsahuje veškeré činnosti z balíčku č. 1.

Co pro vás uděláme dále?

- Zlepšíme vaše současné PPC kampaně.
- Vytvoříme nové kampaně – provedené dle analýzy současného stavu.
- Nastavíme měření konverzí.
- Uděláme kalkulaci a vypočteme návratnost investic.
- Nastavíme e-commerce v Google Analytics (elektronické obchodování).
- Zajistíme neomezenou konzultace.
- Umožníme vám časté výměny reklamních textů (propagování krátkodobých akcích).
- Zajistíme profesionální tvorbu reklamních bannerů.
- Připravíme pro vás každý měsíc nebo 14 dní pravidelné reporty.

Cena balíčku: individuálně dle časové náročnosti na PPC kampaň. Hodinová cena 750 Kč/hod. bez DPH. První konzultace a analýza zdarma.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

  • 22. 8. 2016

    Vytvořili jsme elektronické formuláře pro pojišťovnu MetLife usnadňující proces uzavírání smluv s klienty. 

  • 27. 7. 2016

    Úspěšně jsme dokončili další zakázku pro Partners Financial Services, a.s. Tentokrát jsme vytvořili webovou prezentaci zaměřenou na franšízu s názvem Partners market.

  • 14. 6. 2016

    Spuštěn LesWeb města Brna. Jedná se o plně responzivní informační portál s integrovaným systémem pro správu obsahu a interaktivní komunikaci s veřejností.

RSS zdroj