Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Martin Chovanec
marketingový ředitel

Reklama ve vyhledávačích

PPC reklama ve vyhledávačích je zobrazena uživatelům, kteří aktivně vyhledávají produkty či služby. S reklamou ve vyhledávání jste se již museli setkat, pokud jste alespoň jednou vyhledávali na internetu. Tato reklama má stále dobrý poměr mezi náklady a výnosy (samozřejmě po provedení analýzy návratnosti) pro většinu firem. 

V ČR je stále podíl vyhledávání v různých typech vyhledávačů na srovnatelných hodnotách, proto je vhodné inzerovat v obou vyhledávačích současně. Ve vyhledávači Google.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Google Adwords, ve vyhledávači Seznam.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Seznam Sklik. 

 

Výhody PPC reklamy ve vyhledávání

- Měřitelný efekt (lze i u ostatních typů reklamy, kalkulace nákladů a výnosů).

- Dobrá návratnost investice (ROI) - stále je tato reklama jedna z nejúčinnějších.

- Regionálního zacílení (pouze Praha, pouze Brno, kraje apod.).

- Časové nastavení (noční zobrazení reklamy, denní zobrazení reklamy, určité hodiny apod.).

- Mobilní verze reklam - viditelnost i při vyhledávání prostřednictvím mobilního telefonu.


Kde se reklama zobrazuje?

Reklama Google Adwords ve vyhledávání

ppc reklama google adwords

 

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

  • 7. 11. 2016

    Pracujeme na sobě! Náš kolega Petr získal certifikáty Adwords Mobile a Adwords Shopping. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 6. 10. 2016

    Zpracovali jsme pro společnosti AXA a Partners unikátní řešení pro uzavírání pojistných smluv prostřednictvím biometrického podpisu. Sjednání pojištění nebylo nikdy jednodušší! Více o projektu v referencích.

  • 3. 10. 2016

    Vytvořili jsme pro společnost International Education Society Ltd. redesign webu a technické řešení pro vydávání digitálně podepsaných mezinárodních certifikátů. Více o projektech se dozvíte v referencích.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

RSS zdroj