Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A‑WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A‑WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A‑WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A‑WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Petr Bartoš
člen představenstva, ředitel Operation

Reklama ve vyhledávačích

PPC reklama ve vyhledávačích je zobrazena uživatelům, kteří aktivně vyhledávají produkty či služby. S reklamou ve vyhledávání jste se již museli setkat, pokud jste alespoň jednou vyhledávali na internetu. Tato reklama má stále dobrý poměr mezi náklady a výnosy (samozřejmě po provedení analýzy návratnosti) pro většinu firem. 

V ČR je stále podíl vyhledávání v různých typech vyhledávačů na srovnatelných hodnotách, proto je vhodné inzerovat v obou vyhledávačích současně. Ve vyhledávači Google.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Google Adwords, ve vyhledávači Seznam.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Seznam Sklik. 

 

Výhody PPC reklamy ve vyhledávání

- Měřitelný efekt (lze i u ostatních typů reklamy, kalkulace nákladů a výnosů).

- Dobrá návratnost investice (ROI) - stále je tato reklama jedna z nejúčinnějších.

- Regionálního zacílení (pouze Praha, pouze Brno, kraje apod.).

- Časové nastavení (noční zobrazení reklamy, denní zobrazení reklamy, určité hodiny apod.).

- Mobilní verze reklam - viditelnost i při vyhledávání prostřednictvím mobilního telefonu.


Kde se reklama zobrazuje?

Reklama Google Adwords ve vyhledávání

ppc reklama google adwords

 

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

  • 15. 2. 2017

    Pro společnost WMW - Production s. r. o. jsme vytvořili svěží webovou prezentaci komplexních služeb v oblasti výroby z plastů.

  • 7. 2. 2017

    Kolegové z marketingového oddělení jsou čerstvými držiteli tří certifikátů v programu Google Partners. Gratulujeme!

  • 4. 2. 2017

    Naše e-shopy založené na ProEshop.cz jsou plně kompatibilní se srovnávačem Zboží.cz.

  • 7. 1. 2017

    Proč se vyplatí svůj web nebo e-shop zabezpečit prostřednictvím HTTPS? Dozvíte se v aktuálním příspěvku na blogu od našich marketingových specialistů.

RSS zdroj