Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."
Kateřina Hrbáčková
manažer internetového marketingu
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce

Reklama ve vyhledávačích

PPC reklama ve vyhledávačích je zobrazena uživatelům, kteří aktivně vyhledávají produkty či služby. S reklamou ve vyhledávání jste se již museli setkat, pokud jste alespoň jednou vyhledávali na internetu. Tato reklama má stále dobrý poměr mezi náklady a výnosy (samozřejmě po provedení analýzy návratnosti) pro většinu firem. 

V ČR je stále podíl vyhledávání v různých typech vyhledávačů na srovnatelných hodnotách, proto je vhodné inzerovat v obou vyhledávačích současně. Ve vyhledávači Google.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Google Adwords, ve vyhledávači Seznam.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Seznam Sklik. 

 

Výhody PPC reklamy ve vyhledávání

- Měřitelný efekt (lze i u ostatních typů reklamy, kalkulace nákladů a výnosů).

- Dobrá návratnost investice (ROI) - stále je tato reklama jedna z nejúčinnějších.

- Regionálního zacílení (pouze Praha, pouze Brno, kraje apod.).

- Časové nastavení (noční zobrazení reklamy, denní zobrazení reklamy, určité hodiny apod.).

- Mobilní verze reklam - viditelnost i při vyhledávání prostřednictvím mobilního telefonu.


Kde se reklama zobrazuje?

Reklama Google Adwords ve vyhledávání

ppc reklama google adwords

 

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

PPC reklama Seznam Sklik ve vyhledávání

  • 18. 4. 2017

    Certifikace Google Tag Manager je dalším vzdělávacím úspěchem kolegů z marketingu. Naše online kampaně budou ještě lepší!

  • 13. 4. 2017

    Obměnili jsme logo A-WebSys - je teď jednodušší a modernější.

  • 28. 3. 2017

    Na blogu najdete nový článek o tom, jak pečovat o reputaci značky na webu. Prověřeno zkušenostmi.

  • 1. 3. 2017

    Jak jsme si poradili na Proeshop.cz s elektronickou evidencí tržeb? Podrobný popis našeho řešení najdete v článku na blogu

RSS zdroj