Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A‑WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A‑WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A‑WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A‑WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Petr Bartoš
člen představenstva, ředitel Operation

Remarketing

Získejte své návštěvníky zpět a proměňte je v zákazníky.

Princip remarketingu

Remarketing je nová metoda cílení internetové reklamy, která spočívá v zacílení na uživatele, kteří již někdy v minulosti navštívili váš web, ale nic nekoupili. Těmto návštěvníkům, je zobrazena reklama kdekoliv na internetu a na stránkách, které podporují zobrazení reklamy Google. Uvažovali jste někdy, jak oslovit návštěvníky, kteří z vašeho webu odešli? 

Remarketing 

Jak to funguje?

  1. Návštěvníci přichází na vaše stránky z přirozených zdrojů, PPC reklamy, odkazujících stránek a přímých vstupů.
  2. Všichni návštěvníci, kteří nenakoupili, jsou označeni pomocí cookies prohlížeče.
  3. Těmto návštěvníkům se zobrazí vaše reklama s reklamním sdělením, nejčastěji akcí.
  4. Návštěvník přichází zpět na vaše stránky a provede nákup.

Příklad:

Návštěvníci se pohybují na vašich stránkách a prohlíží si sortiment pánských parfémů. Neprovedou však nákup a ze stránek odcházejí. Tito návštěvníci budou označeni. Po dobu 20 - 30 dní se jim bude zobrazovat reklama s akčními nabídkami na pánské parfémy (nikoliv dámskými parfémy). Takto funguje dokonale cílená reklama. Je velmi efektivní, výkonná, měřitelná a generuje vyšší konverzní poměr než u běžných kampaní. 

Výhody:

Nízká cena – cena za tisíc zobrazení se pohybuje v rozmezí od 6 do 10 Kč. Běžná bannerová reklama se pohybuje cca 150 – 1000Kč za tisíc zobrazení (portálové ceny)

Měřitelný výkon – porovnání nákladů a výnosů vyhodnotíme za vás. Vyhodnocení návratnosti investic (ROI) zasíláme vždy dle potřeby a požadavků klienta.

Výkon – velikost zacíleného publika záleží na vašem webu (na počtu návštěvníků). Reklama se zobrazuje na velkých serverech a portálech youtube.com, csfd.cz, tyden.cz, blesk.cz a mnoho dalších. Vaše reklama bude znázorněna na lukrativních místech za zlomek ceny.

Návratnost - Zpětné oslovování návštěvníků dosahuje lepšího konverzního poměru (počet návštěv/počet nákupů) až o desítky procent.

Nevýhody a rizika:

Příliš častá viditelnost – zobrazování stejné reklamy uživatelům nemusí být vždy příjemné, proto používáme, na rozdíl od konkurence, omezení v počtu zobrazení pro jednotlivého uživatele za den. To zabrání vzniku negativního vlivu nebo názoru na časté zobrazení reklamy od jedné společnosti.

Strategie pro remarketing

Výběr vhodné strategie je vždy přizpůsobeno stránkám a požadavkům každého klienta. Vzhledem k tomu, že každá stránka má jiné přizpůsobení a také jiné cíle, nelze aplikovat obecné nastavení remarketingu pro všechny firmy, proto vytváříme pro každou společnost strategii originální.

Poradím vám jak:

  • Nastavit vhodnou strategii pro cílení uživatelů (remarketingové skupiny).
  • Co uvádět do reklamních bannerů.
  • Jaké reklamní bannery jsou cool
  • Jaké jsou velikosti reklamních bannerů.
  • Kdy zobrazovat reklamu a nastavení platnosti.
  • Vytvoření remarketingových skupin návštěvníků.
  • Spuštění remarketingové kampaně.
  • Vytvoření reklamních bannerů.
  • Výměny reklamních bannerů.
  • Navrhneme strategii na míru.

Zajistím také:

  • Vytvoření remarketingových skupin návštěvníků.
  • Spuštění remarketingové kampaně.
  • Vytvoření reklamních bannerů.
  • Výměny reklamních bannerů.
  • Navrhneme strategii na míru.
  • 7. 11. 2016

    Pracujeme na sobě! Náš kolega Petr získal certifikáty Adwords Mobile a Adwords Shopping. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 6. 10. 2016

    Zpracovali jsme pro společnosti AXA a Partners unikátní řešení pro uzavírání pojistných smluv prostřednictvím biometrického podpisu. Sjednání pojištění nebylo nikdy jednodušší! Více o projektu v referencích.

  • 3. 10. 2016

    Vytvořili jsme pro společnost International Education Society Ltd. redesign webu a technické řešení pro vydávání digitálně podepsaných mezinárodních certifikátů. Více o projektech se dozvíte v referencích.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

RSS zdroj