Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."
Martin Chovanec
marketingový ředitel

SEO optimalizace

Neoptimalizujete? Chyba

SEO optimalizace je postup, který vede k lepšímu nalezení vašich webových stránek. Jedná se především o rozšiřování dohledatelných frází vašeho webu a zvyšování pozic ve vyhledávačích. K čemu je to dobré? Ve vyhledávačích budete vidět na důležitá klíčová slova, což vám pomůže při zvyšování počtu objednávek/zakázek. Myslíte, že vám stačí jen PPC reklama? Ani náhodou. PPC reklama slouží sice jako výborný prostředek pro získávání návštěvnosti, avšak SEO optimalizace vám přinese dlouhodobě mnohem více návštěvníků za menší investici. Buďte vidět s naší SEO optimalizací!

Osm kroků, jak správně postupovat. Tady jsou ...

1. Prostudování vašeho současného stavu z hlediska návštěvnosti

Prostřednictvím Google Analytics vytvoříme analýzu vaši současné návštěvnosti.

Co všechno hodnotíme?

- Kolik návštěvníků přichází na vaše stránky celkem.
- Kolik návštěvníků přichází pouze z vyhledávačů.
- Na jaká klíčová slova návštěvníci přicházejí.
- Jakou dobu uživatelé stráví na vašem webu (čtou si váš web?).
- Analyzujeme dosažení cílů na vašem webu (máte nastavené cíle v Google Analytics?).

2. Analyzujeme On-Page a Off-Page faktory vašeho současného stavu

Analýzou On-Page odhalujeme:

- Nastavení titulků stránek, zda jsou ve správném formátu (velmi důležité).
- Nastavení nadpisů stránek (velmi důležité).
- Formáty URL adres (důležité).
- Nastavení description stránek (středně důležité).
- Nastavení a vlastnosti uspořádání struktury webu (důležité).
- Interní prolinkování webu (důležité).
- Obsah (text) na webu a jednotlivých stránkách (velmi důležité).

Analýzou Off-Page odhalujeme:

- Analýza zpětných odkazů vedoucích na vaši doménu.
- Analýza konkurence.
- Zjišťování anchor textu u odkazů, které vedou na vaši doménu.

3. Analyzujeme klíčová slova

Pokud chcete získat kvalitní klíčová slova a fráze, bez analýzy klíčových slov to rozhodně nepůjde. Pomocí této marketingové metody provedeme rozbor, jehož výstupem bude seznam klíčových slov s největší hledaností ve vašem oboru.  Na základě toho pak vytvoříme správnou strukturu webu, která bude soustředěna na nejvíce hledané výrazy (více hledanosti = více návštěvníků).

Chcete vědět, jakým způsobem lidé nachází vaše produkty a co přitom zadávají do vyhledávačů? Zaměřte se na tato slova i vy a prodávejte ještě lépe.

4. Vytvoříme strukturu webu – informační architekturu

Vytvoření informační architektury je velmi komplikovaný proces, který se provádí na základě analýzy klíčových slov. Díky rozboru klíčových slov rozřadíme web do správné struktury, která zajistí zvýšenou návštěvnost z přirozené návštěvnosti.

Běžný majitel eshopu nebo internetových stránek vychází v první řadě ze své intuice, a tak  strukturu svého webu vytváří prakticky bez důkladného rozmyšlení. Pokud chcete, aby vaše stránky obstály ve vysoké konkurenci, prvním krokem k úspěchu je jejich správná struktura a informační architektura

Jak postupujeme? Nejprve rozdělíme všechny vaše stránky do přehledné struktury, do níž zapracujeme i klíčová slova podle jejich hledanosti. Tím zvýšíme viditelnost vašich stránek na větší počet klíčových slov. Následně vám sestavíme scénář pohybu a nákupování uživatele vašich stránek. Proč? Nesmíte zapomínat, že pro správné pochopení internetového nakupování byste měli dobře znát svého zákazníka. Rozdělení navigace webu, použitelnosti obchodu či aplikací s tvorbou scénářů úzce souvisí. Jen prostřednictvím správného scénáře dovedete uživatele k hlavnímu cíli webu, čímž může být například objednávka.

V případě, že chcete zvyšovat návštěvnost vašich stránek na co nejvíce výrazů (komplexní SEO), doporučujeme naplánovat a zanalyzovat váš současný stav on-page faktorů, kterému nově přizpůsobíme váš web. Tento proces je z počátku finančně více náročný, jedná se však o jednorázové činnosti, které výrazně pomohou ke zviditelnění vašich stránek ve vyhledávačích. Díky našim službám budete vždy vpředu!

5. Vytvoříme optimalizované titulky, nadpisy a popisy stránek

Mezi nejvyšší hodnotící kritérium patří u vyhledávačů on-page faktory, jakými jsou titulky, nadpisy a popisy stránek. Proto je velmi důležité jejich správné nastavení, které je prováděno na základě hledanosti klíčových slov.

Vyhledávače nevidí stránku tak jako lidé a bez správných popisů je pro ně těžké rozeznat, co se na webu nachází. Pokud jsou však všechny nezbytné tagy vyplněny, zařadí je do své databáze a budou tuto stránku zobrazovat podle hledaných výrazů. K těmto tagům patří zejména nadpisy H1, titulky, popisy stránek a v neposlední řadě i text na stránce. Nepodceňujte titulky ani texty. Pokud si s nimi nevíte rady, obraťte se na nás.

6. Upravíme obsah – vytvoříme optimalizovaný a čtivý text

Pokud si myslíte, že na textu nezáleží, mýlíte se. Kvalitní text v kategoriích, na hlavní straně, ale i u produktu je dnes stejně důležitý jako dobrá grafika. Hodnotným textem se samozřejmě rozumí i unikátní text o službě či produktu, který nabízíte. Když zaujmete textem, který bude pro návštevníka zajímavý a on mu věnuje pozornost, máte napůl vyhráno.

Co je dobrý text? Ten, který se váže k tématu vašich stránek, umí zaujmout a není zkopírovaný, ale jedná se o unikátní text. Věřte nebo ne, ale používáním „Ctrl C a Ctrl V“ toho opravdu moc nedosáhnete. Samozřejmě záleží i na stylu. Můžete upoutat vtipnou či originální formou, ale stačí když budete sví.

Slohovky vás děsily už na škole a nevíte, jak na to? Nechte to na našich copywriterkách. Investice do textů na webu je základem internetového marketingu, protože poutavý a čtivý text dokáže vyvolat potřebu nebo touhu uživatele po nákupu. Dobrá komunikace je základem všeho a mít kvalitní text se vyplatí i v dlouhodobém horizontu.

7. Vybudujeme - linkbuilding

O čem je linkbuilding?

Tato metoda slouží výhradně ke zlepšování pozic slov ve vyhledávačích na konkrétní vysoce konkurenční klíčová slova. Při linkbuildingu se snažíme získat odkazy, které povedou na váš web z jiných externích stránek.

Ačkoliv linkbuilding patří k časově náročnějším metodám, jedná se o učinný způsob SEO optimalizace.

Náš linkbuilding:

- Registrace do katalogů (u nových webů).
- Tvorba PR článků a jejich zveřejnění.
- Získávání a nákupy zpětných odkazů.
- Tvorba mikrostránek.

8. Interní prolinkování webu a zvýšení použitelnosti stránek

Metoda interního prolinkování webu slouží především k propojení interních odkazů se strukturou stránek. K čemu je to dobré? Pokud máte na webu vytvořené kvalitní texty, můžete některé zajímavé výrazy propojit s ostatními částmi stránek, což uživatelům ulehčí  průchody mezi nimi.

Myslete na své zákazníky a usnadněte jim orientaci na vašich stránkách. Jak? Prostřednictvím metody zvyšování použitelnosti stránek, která souvisí především s grafickou podobou webu, jako je rozmístění navigačních prvků, zlepšení průchodnosti webu, odbourání kritických míst apod. Nenuťte uživatele bloudit a přemýšlet nad tím, kde najdou objednávkový formulář. 

  • 7. 11. 2016

    Pracujeme na sobě! Náš kolega Petr získal certifikáty Adwords Mobile a Adwords Shopping. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 6. 10. 2016

    Zpracovali jsme pro společnosti AXA a Partners unikátní řešení pro uzavírání pojistných smluv prostřednictvím biometrického podpisu. Sjednání pojištění nebylo nikdy jednodušší! Více o projektu v referencích.

  • 3. 10. 2016

    Vytvořili jsme pro společnost International Education Society Ltd. redesign webu a technické řešení pro vydávání digitálně podepsaných mezinárodních certifikátů. Více o projektech se dozvíte v referencích.

  • 20. 9. 2016

    Naši markeťáci byli na třetím ročníku e-commerce konference ShopCamp 2016. Přečtěte si na blogu několik Petrových postřehů z této akce.

RSS zdroj