Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A‑WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A‑WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A‑WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A‑WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Petr Bartoš
člen představenstva, ředitel Operation

Správa a aktualizace

Potřebujete pravidelně doplňovat obsah na vaše stránky? Chcete jednou za čas provést drobnou úpravu, kterou není možné udělat v administraci? Využijte našich služeb!

Aktualizační dohoda

Protože je pro nás důležitá dlouhodobá spokojenost našich klientů, staráme se o jejich stránky i po dokončení vývoje, otestování a předání. Aktualizační dohoda je smlouva, ve které se zavazujeme k provádění prací na webu za pevně danou hodinovou cenu. Ke každému úkolu, který se provádí v rámci aktualizační dohody, dostane klient předem informaci o časové náročnosti, a tím i ceně. Po odsouhlasení jsou prováděné činnosti a stav úkolu zaznamenávány do interního systému, takže klienti mají přehled o tom, jak daleko je zpracování jejich požadavku. Vyúčtování prací z Aktualizační dohody probíhá na začátku měsíce za předchozí kalendářní měsíc. Součástí zaslaného vyúčtování je i podrobný výpis provedených činností.

Servisní smlouva

Pro náročné klienty, kteří zadávají každý měsíc větší objem prací, jsme připravili servisní smlouvy. Oproti aktualizačním dohodám je součástí těchto smluv garance reakční doby jak v pracovní dny, tak o víkendech a svátcích, a garance doby zahájení řešení.

  • 27. 7. 2016

    Úspěšně jsme dokončili další zakázku pro Partners Financial Services, a.s. Tentokrát jsme vytvořili webovou prezentaci zaměřenou na franšízu s názvem Partners market.

  • 14. 6. 2016

    Spuštěn LesWeb města Brna. Jedná se o plně responzivní informační portál s integrovaným systémem pro správu obsahu a interaktivní komunikaci s veřejností.

  • 2. 6. 2016

    "9 alternativ k MailChimpu" aneb jaký nástroj zvolit, pokud nemohu použít MailChimp. Více informací v článku na blog.awebsys.cz

  • 17. 5. 2016

    Úspěšně jsme dokončili zakázku pro investiční skupinu Pioneer Investments, ve které jsme se zavázali dodat 4 nové on-line investiční formuláře.

RSS zdroj