Nabíráme
Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 511 189 711
info@awebsys.cz
Řekli o nás
"Dovolte mi, abych Vám i týmu Vašich spolupracovníků poděkoval za úspěšnou spolupráci při tvorbě naší webové prezentace a implementaci informačního systému. Oceňuji především osobní přístup a vysokou míru profesionality, které bylo při řešení našich náročných požadavků více než třeba."
Ing. arch. Petr Vala
jednatel
"Se společností A‑WebSys spolupracujeme již od roku 2007, kdy firma, díky úspěšnému výběrovému řízení, převzala správu portálu ABC Českého Hospodářství. Během dlouholeté součinnosti vzniklo několik projektů, které byly realizovány k naší spokojenosti a které napomohly ke vstupu  ABC Českého Hospodářství na další evropské trhy.  Díky dlouholeté spolupráci a zkušenostem pracovníků A‑WebSys jsme získali nejen kvalitního dodavatele, ale zejména partnera, se kterým často konzultujeme nové funkcionality a který sám aktivně navrhuje nová rozšíření. S prací firmy jsme spokojeni a můžeme ji doporučit.   "
Petr Vočadlo
vedoucí produkce

Správa a aktualizace

Potřebujete pravidelně doplňovat obsah na vaše stránky? Chcete jednou za čas provést drobnou úpravu, kterou není možné udělat v administraci? Využijte našich služeb!

Aktualizační dohoda

Protože je pro nás důležitá dlouhodobá spokojenost našich klientů, staráme se o jejich stránky i po dokončení vývoje, otestování a předání. Aktualizační dohoda je smlouva, ve které se zavazujeme k provádění prací na webu za pevně danou hodinovou cenu. Ke každému úkolu, který se provádí v rámci aktualizační dohody, dostane klient předem informaci o časové náročnosti, a tím i ceně. Po odsouhlasení jsou prováděné činnosti a stav úkolu zaznamenávány do interního systému, takže klienti mají přehled o tom, jak daleko je zpracování jejich požadavku. Vyúčtování prací z Aktualizační dohody probíhá na začátku měsíce za předchozí kalendářní měsíc. Součástí zaslaného vyúčtování je i podrobný výpis provedených činností.

Servisní smlouva

Pro náročné klienty, kteří zadávají každý měsíc větší objem prací, jsme připravili servisní smlouvy. Oproti aktualizačním dohodám je součástí těchto smluv garance reakční doby jak v pracovní dny, tak o víkendech a svátcích, a garance doby zahájení řešení.

  • 26. 9. 2017

    Náš kolega markeťák Petr úspěšně složil náročnou zkoušku a stal se certifikovaným specialistou na správu kampaní pro Heuréku. Provozujete e-shop? Pomůžeme vám z Heuréky vytěžit maximum. 

  • 14. 8. 2017

    Pro předního výrobce střešních oken VELUX jsme v rámci marketingové podpory vytvořili iframe modul „pexeso“, který zábavnou formou uživateli nabídl možnost získat slevu na stínící produkty. 

  • 10. 8. 2017

    Špička v řešeních pro datová centra CONTEG má od nás nový e-shop pro B2B zákazníky: www.e-conteg.cz.

  • 25. 7. 2017

    Spustili jsme na míru ušitou webovou prezentaci největšího výrobce autobusů v České republice Iveco Czech Republic, a. s. http://www.ivecocr.cz

RSS zdroj