Kdo jsme a koho hledáme?
Jsme brněnská softwarová společnost a již 20 let se zaměřujeme na zakázkový vývoj mobilních, webových a desktopových aplikací. Přinášíme inovativní a efektivní řešení našim klientům, a tím přispíváme k jejich úspěchu. Sídlíme v Brně na Kobližné, ale své znalosti a zkušenosti šíříme po celém Česku. A moc se chceme podívat i dále do světa.
Do našeho stále se rozrůstajícího týmu hledáme nového parťáka, kterému svěříme obchodní a marketingové zastoupení firmy. Budeš řešit marketingové strategie a rozvoj obchodních příležitostí. Dále budeš spolupracovat s týmem vývojářů a na denní bázi komunikovat s Ondrou, provozním ředitelem, abyste společnými silami vyšperkovali naše zakázky k dokonalosti. Tvoje kreativita a schopnost analyzovat trh nám pomůže rozšířit stávající klientelu a podílet se na expanzi našeho podnikání.
Jak budou vypadat tvé A-WebSys dny
- Budeš vyhledávat a oslovovat potenciální klienty.
- Udržovat, rozvíjet a budovat vztahy se zákazníky.
- Zpracovávat individuální nabídky podle konkrétního klienta.
- Sjednávat a finišovat zakázky.
- Pravidelně reportovat a komunikovat s kolegy.
- Občas se podíváš i do jiných než brněnských zákoutí (pokud máš vlastní řidičák, určitě jej využiješ).
- Fotbálek, šipky, pizza nebo masáž? Relaxovat můžeš přesně podle svého gusta.
NÁSTUP
IHNED
PRACOVNÍ DOBA
FULL TIME
PRÁCE
Obchod a reprezentace
Provize
Odpovídající Tvým zkušenostem
Čím Tě chceme zaujmout my?
- Nahlédnutí pod pokličku světa zdravotnictví, automotive a fintech (v oblasti IT)
- Pravidelné navyšování mzdy a provize - víme, že dobré výkony je potřeba ocenit
- Flexibilní pracovní doba
- Možnost (občas) pracovat i z domova
- Ovoce a káva, kdy se Ti zachce
- Multisport karta
- Firemní masáže
- Příspěvek na stravování
- Dovolená navíc
- Sick days
- Školení podle tvých potřeb a přání
- Roční příspěvek na hardware
- Odměna za doporučení nových kolegů
- Legendární akce a super kolektiv
- Relaxační místnost se stolním fotbálkem a šipkami
- Restaurace, supermarket, lékárna i knihovna pár minut chůze od kanceláře
- Práce na HPP či na živnost?. Vše je na domluvě!
A čím nás zaujmeš ty?
- Máš zkušenosti z obchodu i marketingu (oblast IT je samozřejmě nespornou výhodou).
- Vytváříš a implementuješ úspěšné marketingové strategie.
- Věříš si v komunikačích i prezentačních dovednostech v českém a anglickém jazyce.
- Nadšeně buduješ vztahy s klienty a obchodními partnery.
- Myslí ti to analyticky, sleduješ trendy v zadané oblasti.
- Dokážeš pracovat samostatně i jako součást týmu, chceme mezi sebe někoho, kdo je ochotný spolupracovat a sdílet své nápady a nadšení z práce.
- Vystupuješ příjemně, empaticky a asertivně zároveň a jsi zodpovědný ke svěřené činnosti.
A jak bude probíhat výběrko?
- Nejprve si spolu dáme call na 10 minut, ať si ověříme základní fakta a očekávání. Pokud si to sedne, domluvíme se na online či osobním setkání.
- Fandíme osobnímu setkání, počítej přibližně s hodinou svého času. Na setkání se potkáš s Moni nebo Heli (HR manažerky) a Ondrou (provozní ředitel). Představíme ti detailněji naši firmu, projekty a technický background. Bude nás také samozřejmě zajímat tvoje cesta, zkušenosti a směr. Bude prostor na jakékoli dotazy. Žádná otázka pro nás není špatná.
- Ještě na pohovoru se dohodnete na termínu zpětné vazby.
- Pokud si to "matchne", poputuje k tobě nabídka a dobrodrůžo začíná!
Tady najdeš víc informací o tom, kde pracujeme, jak to u nás vypadá a na jakých technologiích stavíme.