Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 541 144 607
info@awebsys.cz
Řekli o nás
Petr Bartoš – člen představenstva, ředitel Operation:
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A-WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A-WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A-WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A-WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Martin Chovanec – marketingový ředitel:
"V letošním roce se Vám podařilo v oblasti celkové správy naší internetové prezentace, do které patří Webhosting a serverhosting, optimalizace SEO, správa PPC kampaní, zvýšit návštěvnost o více než 35 % oproti minulému roku, navýšit mnohonásobně odkazy na naše stránky, zlepšit a udržet pozice na vybraná klíčová slova na vyhledávačích Seznam a Google a také zefektivnit PPC kampaně."

Správa a aktualizace

Potřebujete pravidelně doplňovat obsah na vaše stránky? Chcete jednou za čas provést drobnou úpravu, kterou není možné udělat v administraci? Využijte našich služeb!

Aktualizační dohoda

Protože je pro nás důležitá dlouhodobá spokojenost našich klientů, staráme se o jejich stránky i po dokončení vývoje, otestování a předání. Aktualizační dohoda je smlouva, ve které se zavazujeme k provádění prací na webu za pevně danou hodinovou cenu. Ke každému úkolu, který se provádí v rámci aktualizační dohody, dostane klient předem informaci o časové náročnosti, a tím i ceně. Po odsouhlasení jsou prováděné činnosti a stav úkolu zaznamenávány do interního systému, takže klienti mají přehled o tom, jak daleko je zpracování jejich požadavku. Vyúčtování prací z Aktualizační dohody probíhá na začátku měsíce za předchozí kalendářní měsíc. Součástí zaslaného vyúčtování je i podrobný výpis provedených činností.

Servisní smlouva

Pro náročné klienty, kteří zadávají každý měsíc větší objem prací, jsme připravili servisní smlouvy. Oproti aktualizačním dohodám je součástí těchto smluv garance reakční doby jak v pracovní dny, tak o víkendech a svátcích, a garance doby zahájení řešení.

  • 11. 6. 2014

    Patříme k firmám, které podporují aktivní otcovství svých zaměstnanců a které fandí tátům, proto jsme získali značku kvality Tátové vítáni. Zajímají Vás výhody, které z toho plynou pro naše zaměstnance? Více zde.

  • 14. 4. 2014

    Provedli jsme úspěšný přechod na novou verzi Redmine, který má nový a lepší vzhled. Správa projektů tak bude jednodušší.

  • 10. 4. 2014

    Spustili jsme nové designové stránky Interiery.cz, které jsou založeny na bohatých fotogaleriích od významných interiérových dodavatelů. Inspiraci pro Vaše bydlení tak můžete najít právě tady. Více na www.interiery.cz.

  • 9. 4. 2014

    Dokončili jsme další zajímavý projekt. Tentokrát jsme vytvořili systém WIKI pro společnost Partners Financial Services, a.s., která patří k významným poskytovatelům finančního poradenství.

RSS zdroj