Novinky emailem
QR kontakt
A-WebSys, spol. s r.o.
Kounicova 966/67a
602 00 Brno

Tel.: 541 144 607
info@awebsys.cz
Řekli o nás
Petr Bartoš – člen představenstva, ředitel Operation:
"Společnost Partners v oblasti IT a SW vývoje vsází v drtivé většině případů na interní zdroje a interní IT, neboť obecná zkušenost s externími firmami je povětšinou přinejlepším průměrná. Se společností A-WebSys nicméně spolupracujeme dlouhodobě, neboť jsme si ověřili, že spolupráce má smysl a A-WebSys je výjimkou z výše uvedené obecné statistiky. Jakkoliv samozřejmě i v této spolupráci dochází občas k nedorozuměním, názorovým střetům a občas i dílčím neúspěchům, přístup A-WebSys je v těchto situacích velmi konstruktivní, A-WebSys se nebojí říct vlastní názor a před svými případnými chybami se neschovává. Pro mě jako člena představenstva celého holdingu Partners je toto naprosto klíčový faktor, neboť se můžu spolehnout, že společně pak můžeme myslet na řešení problému a nikoliv na problém samotný a zatím všechny společné projekty dopadly k naší spokojenosti."
Kateřina Hrbáčková – manažer internetového marketingu:
"Chtěla bych Vám poděkovat za spolupráci, kterou jsme v letošním roce zahájili na základě výběrového řízení na dodavatele naší nové webové prezentace a eshopu. Během krátké doby jste vytvořili nové stránky na základě našich grafických návrhů a zapracovali jste veškeré naše požadavky na funkcionalitu systému, typické pro prodej našeho sortimentu."

Správa a aktualizace

Potřebujete pravidelně doplňovat obsah na vaše stránky? Chcete jednou za čas provést drobnou úpravu, kterou není možné udělat v administraci? Využijte našich služeb!

Aktualizační dohoda

Protože je pro nás důležitá dlouhodobá spokojenost našich klientů, staráme se o jejich stránky i po dokončení vývoje, otestování a předání. Aktualizační dohoda je smlouva, ve které se zavazujeme k provádění prací na webu za pevně danou hodinovou cenu. Ke každému úkolu, který se provádí v rámci aktualizační dohody, dostane klient předem informaci o časové náročnosti, a tím i ceně. Po odsouhlasení jsou prováděné činnosti a stav úkolu zaznamenávány do interního systému, takže klienti mají přehled o tom, jak daleko je zpracování jejich požadavku. Vyúčtování prací z Aktualizační dohody probíhá na začátku měsíce za předchozí kalendářní měsíc. Součástí zaslaného vyúčtování je i podrobný výpis provedených činností.

Servisní smlouva

Pro náročné klienty, kteří zadávají každý měsíc větší objem prací, jsme připravili servisní smlouvy. Oproti aktualizačním dohodám je součástí těchto smluv garance reakční doby jak v pracovní dny, tak o víkendech a svátcích, a garance doby zahájení řešení.

  • 14. 10. 2014

    Novinka na českém trhu, to je projekt QuickShirt, na kterém jsme se podíleli. Rozsáhlou webovou aplikaci si můžete prohlédnout a vyzkoušet na stránkách www.quickshirt.cz.

  • 22. 9. 2014

    Máme nového kvalifikovaného SEO specialistu, který získal certifikáty Google Adwords Qualified IndividualGoogle Analytics Individual Qualification. Rádi Vám poradíme s internetovým marketingem.

  • 11. 9. 2014

    Vytvořili jsme intranet pro zaměstnance Mezinárodního centra klinického výzkumu Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně. Potřebujete vyvinout dobrý nástroj pro interní komunikaci zaměstnanců? Kontaktujte nás.

  • 9. 9. 2014

    Spustili jsme další rozsáhlou aplikaci, která byla vytvořena pro společnost SUNNY Computer Technology. Katalog v 6 jazykových mutacích je určen především pro velkoodběratele. Prohlédněte si ho na www.sunny-euro.com.

RSS zdroj